Viewpia TB-110 9,7 inch / zwart, wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Viewpia TB-110 9,7 inch / zwart, wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

rietmulders 03-02-2014

Ik heb ook zo'n tablet gehad. Na een jaar ellende kreeg ik een TB210 ter vervanging. Drie dagen had die die in het bezit. Problemen met opladen Na 2 weken loopt de tablet steeds vast en moet je hem aan en uitzetten. Shit apparaten. Ben nu dus 14 maanden met 2 tablets bezig om een goed product te krijgen.

Anoniem 23-03-2013

Wat jammer is van deze -inmiddels verouderde versie- is het beperkte werkgeheugen. Pagina' s waar je wat moet invullen, zoals het kopen van een treinkaart op hi-speed, slaan wit uit. Waar de tekst komt is een raadsel.... Daar baal ik van. filmpjes downloaden... na 30 seconden kan je duimen gaan draaien, doet het apparaat ook. Er zit standaard geen teksstverwerker op, alleen read-only. Dat is ook onhandig.

Bereik van de wifi is beperkt tot enkele meters,.

Reactiesnelheid op aanraking is slecht, soms vaker dan 1 keer tikken om een functie te activeren. Dit is mijn eerste tablet, maar had beter geljjk meer mogen besteden.
Ik ga een ander kopen en deze als e-reader gebruiken voor ofline.

Ben Casey 27-10-2013

Wij hebben ook een view pia tb110, wat een pruts apparaat. Alles duurt erg lang surfen op het net is een crime, een pop- up weg tikken lukt niet. Het was een moederdag kado voor mijn vrouw, maar het is nu moeders ergernis. vader heeft gelukkig een I-pad , wat een verschil. Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop, zonde van het geld.